زرنگی دو گدا
هنر نهم
اخبار،کتب،مقالات،پایان نامه های مدیریتی

دو گدا درکناريکديگرودرنزديکی کليسای اصلی شهر واتيکان  نشسته ودر حال گدايي بودند،يکی از آنها صليبی برگردن داشت وظاهريک گدای مسيحی را داشت و ديگری شال سبزی بر گردن و ظاهر يک گدای مسلمان را داشت،خلاصه هر شخصی که از آنجا رد می شد درون کاسه گدايي که صليب بر گردن داشت سکه ای می انداخت و رد می شد. اين منوال ادامه داشت به طوری که گدای مسيحی چندين بارظرف سکه را درون کيسه اش خالی کرد در حالی که ظرف گدای مسلمان خالی بود،تا اينکه پاپ هم از کنار آنها رد شد وبا ديدن اين صحنه رو به گدای مسلمان گفت:

اينجا چيزی نصيب تو نمی شود شما بهتر است در کناريک مسجد يا جايي که محل عبور و مرور مسلمانان است بنشينی و به کارخود بپردازی. بعد از گفتن اين جملات سکه ای درون ظرف گدای صليب در گردن انداخت و رفت.

بعد از آن گدای شال بر گردن رو به گدای صليب درگردن انداخت و گفت می بينی شمس الله! اينا دارن  به ما بازار يابی ياد ميدن!!!


دوستان گلم هنر نهم را از نظر علمی و فنی واصول و نحوه ارائه مطلب چگونه ارزیابی می کنید؟؟ خوشحال می شیم نظراتتون رو درمورد مدیریت مطالب بیان کنید. بی شک پیشنهادات شما خوانندی عزیز مورد استفاده ما در ارائه مطالب بعدی خواهد بود و لذا پیشا پیش از انتقادات و پیشنهاد های (نظرات) شما عزیزان تشکر می کنیم. محمد فاضل شوکتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدفاضل شوکتی